25.9.16

Benviguts al CEMCAT


El Centre d'Estudis Mitològics de Catalunya us dóna la benvinguda al nostre espai web on trobareu informació sobre la nostra entitat, les activitats que organitzem, el nostre fons documental i articles relacionats amb l'estudi de la mitologia comparada així com sobre els mites, llegendes, divinitats, cançons, danses i festes de les terres de parla catalana i occitana.

Per contactar-nos o proposar-nos material per publicar en aquest blog, ho podeu fer al mail cemcatinfo@gmail.com

El Centre d'Estudis Mitològics de Catalunya és un projecte de l'Associació Intercultural Llatins per Catalunya.

El Centre d'Estudis Mitològics de Catalunya col·labora amb el Centro de Estudios Mitológicos de Colombia.

1 comentari:

  1. Fua necesito ayuda, HOLA!, bon dia, he vist que controlareu de llegendes, de petit vaig anar a una excursió amb l'escola i el cas es que era una mena de camp on habitaven follets dels cuals em vaig trovar un al separarme una mica del grup, m'agradaria tornar al mateix puesto ya que desde llavors m'han estat pasant coses que no tot el mon pot arribar a veure en una vida completa y fer algun tipos d'ofrenda, sigui formatge com roba, yo pagaria algo mes que la voluntat per que em trobesiu el lloc mes el que val la guía amb el guardaboscos,nesesito ayuda ��, agrairia que si teniu informació de cualsebol tipos contactesiu amb mi, un salud, P.D. Us manare un mail aver si per alla em podrieu dir algo

    ResponElimina